feb
15

... avagy egy terv, ami szerencsére hamar saját dugájába dőlt.

Talán nem kellene bevallanom, de saját (legelső) honlapomon (www.amieskuvonk.com) már megtettem, és ha már naplót írok, hadd legyek őszinte.

Szóval, az első gondolatom, amikor megláttam az esküvői könyvet, az volt, hogy miután elolvastam, és megszerveztem saját esküvőmet, akár fel is csaphatnék esküvőszervezőnek. Jól van, tudom én, hogy ultra gáz gondolat, de ne hidd kedves Olvasóm, hogy nem tevékenykedik számos ilyen "esküvőszervező" a piacon! Biztos vagyok benne, hogy vannak ilyenek.

Mindenesetre, megrendeltem az Esküvő Lépésről - Lépésre című könyvet.

Rögvest ezután ismét visszamerészkedtem a cybervilágba, és tettem ismét egy próbát: search for "esküvő". És igen! Akkor változott meg minden. Minden Internetfüggő hű barátja, a legkeresettebb keresőmotor kidobta életem nagy ászát:

"esküvőszervező-tanfolyam"

És igen! Tudtam. Azonnal tudtam. Tényleg. Rájöttem, ez lenne az a szakma, amit szívesen csinálnék. Magamtól eszembe nem jutott volna soha, ha nem találok rá erre a linkre, mert az esküvőszervező szóról számomra, mint minden kezdő menyasszonynak, akkoriban egyetlen dolog jutott eszembe: Jennifer Lopez és a "Szeretném, ha szeretnél" c. film (az angol title sokkal találóbb: The Wedding Planner). Azelőtt soha nem gondolkodtam azon, vajon vannak-e egyáltalán esküvőszervezők Magyarországon, és soha senkitől nem hallottam még ezt a szót.

Rákattintottam a linkre, mely elnavigált annak az embernek a honlapjára, aki hamarosan életem fontos része lett, még ha erről ő sokáig nem is tudott. Tanár, barát, példakép, mentor. Rátkai Tímea. De több hónapot kellene előreugranom a történetben, hogy erről mesélhessek, ezért térjünk vissza ahhoz a részhez, hogy rákattintottam a linkre.

A következő meglepetés ekkor ért, és egy apróságnak tűnő momentum újfent úgy alakult, ahogy alakulnia kellett ahhoz, hogy az életem 360 fokos fordulatot vegyen.

A főiskolán sokszor tapasztaltam azt a fővárosi attitűdöt, ami nagy ívben tesz a vidéki, dolgozó neaggyisten (több)gyermekes hallgatókra. Nemegyszer olyan időpontban kellett vizsgára vagy előadásra járnom, ami szinte kivitelezhetetlen volt, vagy baromi sokba került, vagy nagyon messze állt az idődhatékonytól... Így egy kicsit szkeptikusan kezdtem a tanfolyam részletei után kutatni. Gondoltam, úgyis mindegy, mert hétköznap esténként lesz, és úgysem tudok majd eljárni.

DE NEM!

Az első született, tősgyökeres fővárosi ember, aki felismerte, micsoda előnnyel jár, ha feláldozza saját vasárnapjait! Ennél a pontnál vált biztossá, hogy részt fogok venni az oktatáson. Azonnal jelentkeztem, megadva magamnak a lehetőséget, hogy igazi esküvőszervező legyek! Az már csak hab volt a tortán, hogy a fent említett könyv szerzője és a tanfolyam vezetője ugyanaz a személy volt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cyberbride.blog.hu/api/trackback/id/tr98944644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása