jan
30

Lássuk, mi történt a lent említett ominózus eset után, amikor is az Internetet hívtam segítségül, és vártam a csodát, hátha megvilágosodom, hogyan is kellene nekiállnom esküvőm megszervezésének!

Sajnos, akkor még nem tudtam, mekkora eseményáradatot indít majd el egyetlen kattintás, így nyilván, nem kezdtem el azonnal blogot írni, amit utólag nagyon sajnálok, hiszen érdekes olvasmány kerekedett volna mostanra belőle. Megpróbálom azonban behozni a lemaradást, és "emlékező-blogommal" megpróbálom visszaadni a történések hangulatát.

Nos, ott tartottam, hogy beütöttem a keresőbe az esküvő szót, és vártam, mi történik. Kb. fél másodperc alatt el is készült a lista, mely a különböző esküvői weboldalakat tartalmazta. Betűk és hivatkozások kusza halmaza, mely teljesen leblokkolta az agyam. "Ez így nem fog menni!" - gondoltam. Ennél hatékonyabb segítség kell!

Akkoriban a könyvek még egyenrangú helyen voltak (hacsak nem előrébb) az Internetes olvasmányokkal, így nagy sebességgel át is lovagoltam egy könyváruház (természetesen) online boltjába, ahol szintén elvégeztem a bűvös cselekménysort, és rákerestem az esküvőhöz kapcsolódó könyvekre. A találatok száma sokkal emberibb volt, mint a weboldalak esetében.

Elkezdtem csemegézni a szebbnél szebb külföldi képes kiadványok között, melyek borítójáról gyönyörű menyasszonyi csokrok és gusztusos esküvői torták mosolyogtak vissza rám. Egyetlen olyan könyvet találtam azonban, mely magyar menyasszonyoknak íródott egy magyar esküvőszervező tollából...

És valójában itt kezdődött minden.

A bejegyzés trackback címe:

https://cyberbride.blog.hu/api/trackback/id/tr84911719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása