jan
28

Kedves Olvasóim!

 

Szeretettel köszöntelek Benneteket most induló blogomban, mely arra hivatott, hogy egy számomra nagyon érdekes témát boncolgasson, ami nem más, mint az Internet hatása a 21. századi menyasszonyokra és esküvőkre.

Jómagam is gyanútlan és amatőr menyasszonyként kezdtem lánykorom eme érdekes szakaszát, és bizony nem voltam felkészülve mindarra, ami azután következett, hogy beütöttem a keresőbe a bűvös varázsszót: "esküvő". Tudom, nagyon hollywoodiasan fog hangzani, de bizony azt kell mondanom, hogy egy gombnyomásra megváltozott az életem. Persze nem azonnal, de azt hiszem, mégiscsak itt kezdődött minden...

 

Nem célom tudományos elméleteket gyártani, vagy különböző szempontok szerint elemezni a fent említett jelenséget. Nem vagy pszichológus, sem Internet-szakértő, mégis viszonylag jól ismerem a témát, hiszen sokkal inkább vagyok érintett minden lehetséges oldalról tekintve. Célom csak annyi, hogy érdekes olvasmányt szolgáltassak azoknak, akik még előtte állnak annak a fontos eseménynek, melynek neve ESKÜVŐ - csupa nagybetűvel.

2007 tavaszától 2008 szeptemberéig menyasszony voltam, mely idő éppen elegendő ahhoz, hogy gyökeresen megváltozhasson az ember esküvőkhöz fűződő viszonya, sőt akár az egész élete, és itt nem a házasságkötésre gondolok csupán.

A bejegyzés trackback címe:

https://cyberbride.blog.hu/api/trackback/id/tr68909221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása