feb
28

Miközben a saját esküvőm szervezésével nem különösebben jutottam előre, elkezdődött a várva várt esküvőszervező tanfolyam! :)

Az előadások fantasztikusak voltak, nagyon érdekesek, és még annál is hasznosabbak. A hallgatók soraiban sokan, sokféle okból ültek lányok és asszonyok. És persze, jött a százezer dolláros kérdés: Ki miért van itt?!

Nem tudom, Timi, bevallottam-e már ezt Neked: mivel a szám gyakran kevésbé bátor, mint az agyam, és mivel számítottam a fenti kérdésre, gondoltam, ellövöm a Jennifer Lopez-es poént, áldom az eszem, hogy nem tettem, mert miután végigértünk a válaszadással, elégedetten konstatáltad, hogy mi voltunk az első csoport, melyből senki nem ütötte el ezt a viccet! :D :D :D Pedig, de. Engem csak az akadályozott meg ebben, hogy nem voltam elég bátor ehhez... :) Nyilván, ahogy ma még nagyon sok mindenki számára, akkoriban az "esküvőszervező" szó hallatán Maria Fiore jutott eszembe, és nem mondom, hogy ő volt a példaképem, de kétségkívül meghatározó élmény lett számomra a komédia. Persze, nem a vőlegények elhappolásában, maximum csak az állandó mosolygásban és a hasonló színtű problémamegoldó képességben (és persze abban, hogy nem kell nagy ügyet csinálni abból, ha valakinek nagyobb a koffere, mint az átlag címlapgebéknek - hehe ... :) :) :)

Azért az nagy szerencse, hogy őt fel tudta váltani valaki más, aki sokkal "kézzelfoghatóbb" a mai esküvőszervező-palánták számára! ;)

Szóval, a fenti kérdésre a válaszok elég vegyesek voltak. A legtöbben persze fogadkoztunk, hogy ezzel szeretnénk foglalkozni, volt, aki saját bevallása már gyermekkora óta csak az esküvői magazinok világában élt, és volt, aki saját vagy gyermeke esküvőjét szervezete éppen, és úgy gondolta - joggal - hogy itt hasznos információkat szerezhet. Én a túinvan csoportba tartoztam, hiszen valóban szerettem volna esküvőszervező lenni, és mindeközben saját esküvőmre készültem, mely időpontig akkor már csak 8 hónap volt. vagy legalábbis ezt hittem még kb. két hétig...

De ez már egy másik történet, amit hamarosan elmesélek Nektek!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cyberbride.blog.hu/api/trackback/id/tr11971132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liloocska 2009.02.28. 23:02:52

ez volt a kedvenc mondatom : De ez már egy másik történet...

mivel a kedvenc könyvemben is gyakran elhangzik ez a fordulat :) Ende: Végtelen történet...

jaa és tessék többet és gyakrabban írni!!!!

RTimi 2009.03.14. 13:03:38

Én nagyon élvezem a blogot és alig várom a folytatást, pláne, hogy tudom, rengeteg izgi rész van hátra, és szerintem sokan tanulhatnak Tőled azok közül akik veled egyszerre vagy utánad végeznek :)

mennyegzo.hu · http://www.mennyegzo.hu 2009.03.14. 17:26:33

@RTimi:

Megtisztelsz! :) Nagyon köszönöm! Igyekszem mindent megtenni, hogy büszke lehess rám! ;)
süti beállítások módosítása